رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: قرآن کریم کتاب راهنمای زندگی برای بشریت در تمام دوره‌هاست و تنها کتابی است که برای زندگی بشریت در تمامی دوران برنامه دارد.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۶۶
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع حفاظ قرآنی اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی حقیقتی است که هواوهوس آدمیان در آن لغزش و انحرافی ایجاد نمی‌کند و پرهیزگاران از آن خسته نمی‌شوند و عجایب آن پایان نمی‌پذیرد.

 وی افزود: امروز اگر جوامع بشری غرق در بحران‌های فرهنگی و اجتماعی و مشکلات خانوادگی هستند همه به دلیل دوری از قرآن و آموزه‌های انسان‌ساز آن است.

 روشندل با بیان اینکه قرآن تنها صراط هدایت و نسخه نجات‌بخش بشریت است، تصریح کرد: امروز لازم است تا فرهنگ توجه به قرآن کریم در خانواده‌ها تقویت شود.

 وی با تأکید بر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه، اعلام کرد: در همین راستا لازم است خودمان برای قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی هزینه کنیم و پیش‌قدم شویم.

 رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان به تأثیرگذاری فرهنگ اسلامی و قرآنی اشاره کرد و افزود: آشناکردن فرهنگ مردم با قرآن یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است و باید از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در این بخش بهره‌برداری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها